تقصیر خودت

خرید بک لینک
بیماری، بیماری است...

چه از خودی گرفته باشی؛ چه از بیگانه...

مقصر کسی است که قصد آسیب زدن به تو را داشته....

فلسفه ی بهتر می گوید: تقصیر خودت است....

+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ساعت 16:8 توسط ندانید بهتر است |
حسین (ع)...

ما را در سایت حسین (ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 3:26

صفحه بندی