بیماری، بیماری است...
چه از خودی گرفته باشی؛ چه از بیگانه...
مقصر کسی است که قصد آسیب زدن به تو را داشته....
فلسفه ی بهتر می گوید: تقصیر خودت است....
+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ساعت 16:8 توسط ندانید بهتر است |
حسین (ع)...
ما را در سایت حسین (ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 3:26