
از قدیم می گن "
همکار انسان با بوس دادن و گرفتن کار نمی کنه!"
حال ما چجور همکاری هستیم...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶ساعت 14:31 توسط ندانید بهتر است |
حسین (ع)...
ما را در سایت حسین (ع) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 3:26