
بیماری، بیماری است... چه از خودی گرفته باشی؛ چه از بیگانه... مقصر کسی است که قصد آسیب زدن به تو را داشته.... فلسفه ی بهتر می گوید: تقصیر خودت است.... +xa0نوشته شده در xa0پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ساعتxa016:8xa0 توسطxa0ندانید بهتر استxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب