از قدیم می گن "همکار انسان با بوس دادن و گرفتن کار نمی کنه!" حال ما چجور همکاری هستیم...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ +xa0نوشته شده در xa0یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶ساعتxa014:31xa0 توسطxa0ندانید بهتر استxa0 |xa0 ...