یه مدت بهت سر نزدم عزیزم....شرمنده همش نگرانم که موفق نباشی... درد و بلات دور عزیزم... +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۶ساعتxa019:34xa0 توسطxa0ندانید بهتر استxa0 |xa0 ...